6 תשובות
אז תלכי עם האחת הזו שיש לך
למה שלא תשאלי את אחת משתי חברותייך?
אגב אפשר ללכת לים לבד גם
אני עושה את זה הרבה, עם מחברת ועט ואני מתחילה לכתוב/לצייר, זה משחרר
אגב אפשר ללכת לים לבד גם
אני עושה את זה הרבה, עם מחברת ועט ואני מתחילה לכתוב/לצייר, זה משחרר
למה שלא תלכי לבד? קצת שקט ורוגע
תלכי עם אחת או שתיים, תשאלי אותן
תלכי עם אחת מהחברות שלל
שואל השאלה:
הן לא יכולות ואמא שלי לא מסכימה לי לבד
הן לא יכולות ואמא שלי לא מסכימה לי לבד
אנונימית
באותו הנושא: