2 תשובות
אני ולא היה לי כלום ברוך השם אם מטפלים טוב אז לא קורה כלום ועשיתי עם אקדח וזה שטויות כל מה שאומרים
יש כאלה ויש כאלה זה תלוי כל אחד שונה