11 תשובות
כלום
מוות
אני חושבת שאף אחד לא יודע
לא מרגישים כלום כמו שישנים
אור לבן בוהק במנהרה שאתה מנסה להתאמץ להגיע אליו ואתה בסוף מגיע
גן עדן
גלגול נשמות
אנונימי
אנחנו נרקבים מתחת לאדמה והופכים לרפש של מה שהיה פעם איברים שנאכל על ידי תולעים ואז שכל מה שנשאר מאיתנו זה עצמות והבכי של הקרובים שלנו.
יש בית דין של מעלה ששם מחילטים לכל אחד איפה הוא אמור להיות. לא כל אחד הולך לאותו מקום.
משפט.
יענו בית דין