8 תשובות
אין גאליס באנגלית
אין גאליס בנטפליקס. מה שכן יש החממה, אבל באנגלית, שחקנים שונים וכו'
שואל השאלה:
וזה גרוע בלי hd?
וזה גרוע בלי hd?
אנונימית
לא שווה בלי איכות גבוהה
שואל השאלה:
אני היחידה שרואה בבית
אז לעשות סטנדרט לא חבל על הכסף?
אני היחידה שרואה בבית
אז לעשות סטנדרט לא חבל על הכסף?
אנונימית
תכלס כן חבל אם ככה.
אצלי כמעט כולם רואים וגם יש לנו טלוויזיה שעלתה יותר מידי אז אי אפשר להתפשר אחרת מה שווה.
תקני את הבסיסית הכל טוב
אצלי כמעט כולם רואים וגם יש לנו טלוויזיה שעלתה יותר מידי אז אי אפשר להתפשר אחרת מה שווה.
תקני את הבסיסית הכל טוב
אין גאליס באנגלית ,יש החממה גרסה אמריקאית ולא זה לא נורא לא מרגישים את זה