8 תשובות
לא נראלי שזה מוריד לפחות לי.
לא יוריד לי
לעשות רישיון זה עניין של הרבה כסף וגם יש כאלו שמפחדים מזה ואני מבין את זה
לעשות רישיון זה עניין של הרבה כסף וגם יש כאלו שמפחדים מזה ואני מבין את זה
לא מוריד לי
יש לי רישיון אבל גם אם לא היה לי למה שזה יוריד למישהו
יש לי רישיון אבל גם אם לא היה לי למה שזה יוריד למישהו
תקשיבי.. רשיון בסוף יהיה למי שצריך השאלה אם יש רכב ;)
להפך אני חולה על זה שלחברה שלי אין רישיון אני כל היום מסיע אותה
יוריד לי קצת
זה די מוריד גם לאישה
לא זה ממש יקר
באותו הנושא: