7 תשובות
שיעשו מה שבא להם
שיעשו מה שבא להן
זה נובע הרבה פעמים מחוסר ביטחון
גם אני לפעמים מתאפרת
אם הן מרגישות טוב עם זה וזה עושה להן טוב, ואם האיפור הוא טבעי ובקטנה.. למה לא?
אפשר לשים בגיל הזה מסקרה, קונסילר במקרים מסויימים, שפתון טבעי
שלא אכפת לי
מביך
תמנסו אותי בכיף
העור שלהן עדיין צעיר ואין סיבה להרוס אותו
אנונימית
זה לא נורא , אני אחת מהן