3 תשובות
להתחיל בקטן.
עדיף להתחיל אישית בצרים אבל אם את מרגישה שזה יותר נוח לך זה לא גרוע
לא חושבת שזה יהיה גרוע אבל עדיף לך את הקטנים זה יהיה לך גם יותר נוח
אנונימית
באותו הנושא: