9 תשובות
לא . אל תיקח קשה. תעודד אותה.
באסה שאתה כותב בעסה
ולא, אלא אם כן זה מפריע לך ותתאמן או משהו
ולא, אלא אם כן זה מפריע לך ותתאמן או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
טוב סליחה שכתבתי בעסה :\
טוב סליחה שכתבתי בעסה :\
אנונימי
תתחיל להתאמן קצת חבר לא קרה כלום חחח
שואל השאלה:
לאהוב למה זה מצחיק? o: (כתבת חחח)
לאהוב למה זה מצחיק? o: (כתבת חחח)
אנונימי
מצחיק שאתה שואל על זה ומתבאס שטויות רצח
שואל השאלה:
לאהוב, מבחינתך זה היה בסדר שאת חזקה פיזית מחבר שלך?
לאהוב, מבחינתך זה היה בסדר שאת חזקה פיזית מחבר שלך?
אנונימי
לא כי אני חלשה מאוד אז זה די מוזר חחח
אבל בכללי זה דבר שניתן לשינוי זה לא משהו שממש יפסול. כל עוד אני אוהבת אותו ואני בעניין שלו שיהיה קצת חלש נצחק על זה ונתאמן ביחד
אבל בכללי זה דבר שניתן לשינוי זה לא משהו שממש יפסול. כל עוד אני אוהבת אותו ואני בעניין שלו שיהיה קצת חלש נצחק על זה ונתאמן ביחד
נכון זה עלול די להביך שחברה שלך יותר חזקה ממך...
עם אתה לא רוצה שזה יהיה כך, תתחיל להתאמן..
עם אתה לא רוצה שזה יהיה כך, תתחיל להתאמן..
באותו הנושא: