3 תשובות
חח אני לא חושבת שבאמת תעברו בגלל זה.. אין מה להילחץ המדינה שלנו יותר חזקה מהם והאמריקאים יעזרו לנו
בוא לפרטי, אתה לא צריך לפחד. יש לי את כל התשובות בשבילך:) אני כאן תמיד.
מה שיהיה יהיה, ואולי זה יתחיל מארהב? לך תדע, זו המדינה שלנו ואנחנו לא צריכים לעזוב אותה.