4 תשובות
את לא צריכה להתבייש.
גם לי נשברה השן כשהייתי בכיתה ו והייתי צריכה לחכות יותר משבועיים בשביל שיעשו לי השלמה והייתי חייבת ללכת לבית ספר (זה עוד יותר מביך כי יש שם מלאא ילדים).
ואז פשוט הבנתע שאין לי מה להתבייש בזה כי זה לגיטימי לגמרי וגם כי במילא ישלימו לי אותה עוד מעט ואז כבר ישכחו אתזה
גם לי נשברה השן כשהייתי בכיתה ו והייתי צריכה לחכות יותר משבועיים בשביל שיעשו לי השלמה והייתי חייבת ללכת לבית ספר (זה עוד יותר מביך כי יש שם מלאא ילדים).
ואז פשוט הבנתע שאין לי מה להתבייש בזה כי זה לגיטימי לגמרי וגם כי במילא ישלימו לי אותה עוד מעט ואז כבר ישכחו אתזה
למה שזה יוריד מהביטחון שלך הם חברים שלך ואת לא צריכה להובך
שואל השאלה:
זה מביך ומוריד מהביטחון שלי ואת יודעת הם באים כדי לדבר לא כדי להיות בשקט
זה מביך ומוריד מהביטחון שלי ואת יודעת הם באים כדי לדבר לא כדי להיות בשקט
אנונימית
פשוט לא פותחת את הפה יותר מדי או אומרת להם
באותו הנושא: