20 תשובות
הגיוני
הרבה בנים היו אומרים שזה חופר והוא מת על זה:)
הגיוני אבל עד מתיי זוגות קיטשיים עד מתיי
שואל השאלה:
יואו נשבעת אחותי שאנחנו לא קיטשים בכלל
אנונימית
סתומה קטנה שלי?
פחות עושה לי את זה אבל תהנו
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה ממש נחמד^
אנונימית
הקאתי קצת בפה שלי
חח לפי דעתך זה נחמד אז בכיף תהני חח
אנונימית
שואל השאלה:
וואי למנ ככה חחח
אנונימית
שואל השאלה:
חמסה חמסה חמסה קנאיות
אנונימית
מה הקשר קנאיות? לחצי מהבנות פה יש בן זוג. תהיי בטוה שאף אחת לא מקנאה בך, ותכלס אין ממש במה (הבנאדם קרא לך סתומה)

כתבתי את זה כי אמרת שאתם לא קיטשים. אתם כן, זה הכל.
שואל השאלה:
אנונימית מה הקטע שלך חח הבנתי לא התחברת
יאלה
אנונימית
שואל השאלה:
את יודעת שהוא לא באמת התכוון שאני סתומה,כן?
אנונימית
*ציניות*
אנונימית
ברור את אוהבת אותו ומשמח אותך לשמוע את זה❤
חחח מה את קוראת לי אחותי אני בן בכלל
ולפי מה שכתבת פה אתם כן קיטשיים ואת פשוט לא מודעת כנראה
שואל השאלה:
מצטערת זה אתר של בנות וכל הבנים כאן גייז אז חשבתי שזה בסדר
אנונימית
תראי איזה פה מטונף יש לך, כמו לחבר שלך^
שואל השאלה:
חח
אנונימית
באותו הנושא: