10 תשובות
כי הם לא מבינים מה את אומרת. וכנראה שיש לך בעיה עם הבעת אהבה לאנשיפ
כי תינוקות לא יכולים להגיב לך בחזרה נראה לי?
או שהם יותר חמודים בעינייך..
או שהם יותר חמודים בעינייך..
תינוקות זה ממש מתוק וחמוד ולבן אדם מבוגר אי אפשר לעשות פרצופים חמודים ולהראות חיבה. זה בסדר ותמיד לא מראים חיבה לאחים קטנים..
כי תינוקות לא ישפטו אותך לא משנה מה תעשי והכל יראה להם נורמלי
אולי מאנשים מבוגרים יותר את מתביישת כדי שלא יחשבו עלייך משהו או שתרגישי מובכת
גם אני ככה, אחותי תינוקת ואני מרגישה איתה יותר בנוח מעם אנשים אחרים
אולי מאנשים מבוגרים יותר את מתביישת כדי שלא יחשבו עלייך משהו או שתרגישי מובכת
גם אני ככה, אחותי תינוקת ואני מרגישה איתה יותר בנוח מעם אנשים אחרים
שואל השאלה:
אחותי אומרת לי כל הזמן שהיא אוהבת אותי ולא יודעת זה מגעיל אותי להגיד את זה^
אחותי אומרת לי כל הזמן שהיא אוהבת אותי ולא יודעת זה מגעיל אותי להגיד את זה^
אנונימית
אני מתה על אחותי הקטנה גם (היא בת 6) קשה לי להגיד אפילו לחברה הכי טובה שלי שאני אוהבת אותה אבל אני אומרת לאחותי הקטנה שאני אוהבת אותה כל הזמן חח...
אנונימית
האשטאג התפסן בשדה השיפון
שואל השאלה:
מה?^
מה?^
אנונימית
התפסן בשדה השיפון סיפור מעלף. it me 22 אל תביאי אותו לכאן חח. להולדן מגיע יותר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
איך זה בדיוק קשור לשאלה?
איך זה בדיוק קשור לשאלה?
אנונימית
באותו הנושא: