10 תשובות
למה לא
הסטוריה, בתקופת התנ"ך בני ישראל היו פה עד הגלות שבה הם התפזרו למקומות אחרים, אחר כך השואה ועוד תקריות אנטישמיות קרו והבינו שצריכה להיות מדינה שתהיה הבית ליהודים ובחרו בישראל עקב הקשר
הקב''ה נתן לנו אותה.
שואל השאלה:
לא בקטע מעליב כמובן, אבל בפעם הראשונה שהגענו לישראל כבשנו אותה אחרי יציאת מצרים לא?
אנונימית
שואל השאלה:
באמת שזה רק כדי להבין לא כי אני נגד חח
אנונימית
עשינו ככה בהוראת הקב''ה.
כי כמו שאמרתי, היא ניתנה לנו.
ככה החליט הקב"ה. ישתבח שמו לעד!
ככה החליט הקב"ה!
כרגע אנחנו הריבון
אז היא שלנו.
הקב"ה הבטיח לאברהם אבינו שנקבל את הארץ הזאת ואם הקב"ה הבטיח לנו את הארץ הזאת אני לא נותנת אותה בשום מחיר שבעולם למישהו אחר ובזכות הקב"ה והרבי מליובוויאטש יש לנו היום מדינה וזה השטח היחיד שיש לנו בעולם כול כול שאר המדינות זה או נוצרי או מוסלמי ודווקא על המדינה הזאת עם השטח הקטן הזה כול המדינות עליו ונלחמות עליו בעבר וכהיום (כהיום רק הערבים נלחמים בנו ולא כול העולם ב"ה) זה שהמדינות רצו בעבר לשלוט במדינה הזאת אומר רק דבר אחד שזאת מדינה מיוחדת שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר הרבה נלחמו עלייה אבל היא שייכת רק לעם אחד יחיד ומיוחד אשר שמו עם ישראל עם אשר לו הובטחה ארץ ישראל משחר ההיסטוריה