9 תשובות
לא כזה אכפת לי
אנונימית
לא מענין
לא מעניין
שואל השאלה:
אני חושבת שזה עצוב כי זה מקום היסטורי שלקח לבנות אותו לפחות 200 שנה
אני חושבת שזה עצוב כי זה מקום היסטורי שלקח לבנות אותו לפחות 200 שנה
אנונימית
נוראי, הלכה פיסת היסטוריה.
הייתי שם לפני כמה שנים וקשה לי לקלוט שזה באמת קרה.
הייתי שם לפני כמה שנים וקשה לי לקלוט שזה באמת קרה.
שואל השאלה:
הייתי שם בחופש הגדול :(
הייתי שם בחופש הגדול :(
אנונימית
לא מעניין אותי האמת מה שלא קשור לעם שלי
נוראי ,ההיסטוריה שלהם נשרפה להן מול עיניהם
נוראי
באותו הנושא: