התחברות
הרשמה
מכירים את זה שיש לכם הרגשה מאוד רעה סתם ככה ובלי סיבה, כאילו הרגשה מטרידה כזאתי... ): וממה זה נובע אם מישהו יודע?
16 באפריל 2019, 02:17
מצב רוח
3 תשובות
כנ, אממ אין לי מושג
~
~Moon and stars~
וואי תמיד תמיד תמיד תמיד
אני לא יודע
זה חרא
):
s
sado catto
כן, אולי עומס נפשי
I smell bullshit
באותו הנושא:
יש הרבה סוגי רגשות... אילו רגשות אתם מכירים?
מכירים את ההרגשה שאתם בדיכאון אבל ללא סיבה?
גם אתם לפעמים פותחים את המקרר סתם בלי לחשוב ובלי סיבה?
אני במחזור זה הגיוני שבגלל המחזור אני מרגישה מאוד רגשית וסוג של סערת רגשות בלי סיבה?
כאבי ראש ללא סיבה פיזית מכירים אותם?
מכירים הרגשה מוזרה של ריחוף?
אני יושבת שעתיים ובוכה פשוט בלי סיבה סתם הרגשה כללית נפשית רעה כזאת
מכירים את ההרגשה שקרה לכם משהו מאוד משמח אבל ברגע שאתם מספרים את זה למישהו הרגשת השמחה נעלמת?
מה הסיבות לכך שגבר רווק בן 53 ובלי ילדים והוא לא היה נשוי אף פעם?
הרגשתם פעם כמו הרגשת מוות בלי סיבה ?
בבקשה עזרה הרגשתם פעם במשך כמה ימים הרגשת מוות של סוף ?כאילו זהו בלי סיבה מוצדקת