4 תשובות
לא צריך לגייס אותם לדעתי
הם לא יתרמו כולם (רובם), ומה שיקרה שהמדינה תצטרך לממן להם דברים אחרי הצבא בתור חיילים משוחררים ולשלם לכולם משכורות (בנוסף לתשלומים הרבים שהם כבר מקבלים עכשיו). מה שכן זה שירות לאומי, לחייב אותם לעשות שירות למען המדינה (אפילו רק של שנה) אבל לא שירות בצבא. זה באמת לא יעזור.
הם לא יתרמו כולם (רובם), ומה שיקרה שהמדינה תצטרך לממן להם דברים אחרי הצבא בתור חיילים משוחררים ולשלם לכולם משכורות (בנוסף לתשלומים הרבים שהם כבר מקבלים עכשיו). מה שכן זה שירות לאומי, לחייב אותם לעשות שירות למען המדינה (אפילו רק של שנה) אבל לא שירות בצבא. זה באמת לא יעזור.
המטרה היא שוויון. או שיחייבו את כולם או שזו תהיה אופציית בחירה. למה אני צריכה לתת מעצמי שירות מלא והם יושבים בבית רגל על רגל וחיים על חשבון המיסים שלי?
חוק,זה חוק אתם לא רוצים להתגייס תשבו3 בכלא צבאי אין פטור
איזה דוגמא זה נותן לצעירים ? למה הם לא ואנחנו כן וכו'
איזה דוגמא זה נותן לצעירים ? למה הם לא ואנחנו כן וכו'
אנונימית
תראי. אם הם יתגיסו אז תכלס מכריחים אותם לעזור. אם הם לא מתגייסים אז הם רק לומדים תורה, ובתור אתאיסטית אני לא חושבת שזה ממש עוזר לנו מבחינה בטחונית...
אגב, יש המון חרדים ודתיים וערבים שמתגייסים, אנחנו רק לא שומעים עליהם.
אגב, יש המון חרדים ודתיים וערבים שמתגייסים, אנחנו רק לא שומעים עליהם.
באותו הנושא: