התחברות הרשמה

איך הכתיבה? זה יכול להיות שיר לדעתכם?

למה את תמיד אומרת שכל מה שהיה פעם כבר לא אותו היום..
אם את הלכת ואת לא זוכרת את העבר ולא השארת לי כבר מקום..
תמיד השארת לי טעם, תמיד חזרת לי בחלום,
עכשיו את יכולה להשאר רק שם בגדר החלום.

חשבתי על הרגע באוטו על הכביש המהיר,
היה לך חיוך כזה גדול יכולתי להרגיש את הגומה שלך מרחפת באוויר,
ואז חשבתי איך נסענו מהר קצת לא הורדתי הילוך לרגע,
תמיד אמרת לי שאת רוצה עוד
ודבר לא מספיק,שתמיד נתגעגע..

אז עכשיו אני קצת משתגע, אני מודה באמת,
אם יכולתי לומר דבר אחד זה מצטער ושנתתי יותר ממה שיכולתי לתת.
אפילו עד עכשיו, כשאני נותן לך מהלב שלי ולא מותיר לי דבר,
זה לא משנה לי, כי בשביל האהבה אני תמיד עושה הכל, כמו בעבר.
16 באפריל 2019, 14:59
כתיבהחוות דעתביקורתסיפוריםספרים    
3 תשובות
שואל השאלה:
תודה❤
ל
לֶאֱהוֹב לַמְרוֹת ולא בִּגְלַל
ממש טוב. סטייל נתן גושן כזה
B
Benny.
שואל השאלה:
קלעת יפה תאמתת
ל
לֶאֱהוֹב לַמְרוֹת ולא בִּגְלַל
באותו הנושא:
מה דעתכם על הכתיבה שלי? בכנות
מה דעתכם על הכתיבה? אשמח לשמוע דעות.
יכול להיות שבגלל שאני בצבא זה פוגע ביצירתיות שלי וביכולת הכתיבה שלי?
איך אפשר לשפר את יכול הכתיבה והביטוי? הכתיבה שלא לא להיט בכלל יש המון סוגי כתיבות מה יכול להתאים לי?
יכול להיות שפשוט אין לי את זה בכתיבת דמויות?
איך אני יכולה לדעת אם אני יותר טובה בציור או בכתיבה?
מישהו/מישהי שמבין בכתיבה ויכולים לתת לי חוות דעת על משהו שכתבתי..?
מה דעתכם על הכתיבה שלי?
הכתיבה הזאת מתאימה לכתיבת ספר לדעתכם?
איך לדעת לפי הכתיבה שלו בהודעות שהוא מחבב אותי?
מה דעתכם על הכתיבה שלי?