למה את תמיד אומרת שכל מה שהיה פעם כבר לא אותו היום.. אם את הלכת ואת לא זוכרת את העבר ולא השארת לי כבר מקום.. תמיד השארת לי טעם, תמיד חזרת לי בחלום, עכשיו את יכולה להשאר רק שם בגדר החלום.
חשבתי על הרגע באוטו על הכביש המהיר, היה לך חיוך כזה גדול יכולתי להרגיש את הגומה שלך מרחפת באוויר, ואז חשבתי איך נסענו מהר קצת לא הורדתי הילוך לרגע, תמיד אמרת לי שאת רוצה עוד ודבר לא מספיק,שתמיד נתגעגע..
אז עכשיו אני קצת משתגע, אני מודה באמת, אם יכולתי לומר דבר אחד זה מצטער ושנתתי יותר ממה שיכולתי לתת. אפילו עד עכשיו, כשאני נותן לך מהלב שלי ולא מותיר לי דבר, זה לא משנה לי, כי בשביל האהבה אני תמיד עושה הכל, כמו בעבר.