5 תשובות
ידע הוא כוח, לדעתי. חשוב לי לדעת הכול..
אם אני אצטרך לדעת משהו אני אדע אותו מתישהו, אם לא אז לא. אם יהיה מאוחר מדי כשמשהו כבר קורה אין לי מה לעשות לגבי זה ובגלל זה זה לא יטריד אותי עכשיו.
אנונימי
יש לי גישה של zero fucks given בקשר לזה.
לא.
אני בנאדם שתמיד רוצה לדעת הכל אז אם מסתירים שלא יסתירו אני רוצה תמיד לדעת הכל
באותו הנושא: