6 תשובות
נכון מאוד
אני הולכת עם גבריים ארוכות גם עם ואנס וגם עם אולסטאר גבוהות
אני אוהבת לשים וואנס עם גרביים גבוהות ומכנסיים מתרחבים
שואל השאלה:
נכשל בלשון^
נכשל בלשון^
אנונימי
גרביים גבוהים
נמוכות בתכלס אבל אין לזה כללים תעשה מה שנראה לך יפה
באותו הנושא: