6 תשובות
אני הולכת עם גבריים ארוכות גם עם ואנס וגם עם אולסטאר גבוהות
אני אוהבת לשים וואנס עם גרביים גבוהות ומכנסיים מתרחבים
שואל השאלה:
נכשל בלשון^
אנונימי
נמוכות בתכלס אבל אין לזה כללים תעשה מה שנראה לך יפה