3 תשובות
אני חושב או חסינות עד מועצת השבט האחרונה, או אפשרות לבחור מתמודד או שני מתמודדים, שלא יצביעו לעולם או משהו שקשור למועצת השבט
אולי זה להדיח מישהו בלי אפשרות להצביע לו
נראלי לי יש לה משהו כמו נגיד שתי הצבעות בכל מועצת שבט או שיש לה מקום מובטח באיחוד