התחברות
הרשמה
איזה סימולציה עשו לכן ביום המאה
16 באפריל 2019, 22:58
גיוס
יום המאה
יום המא"ה
חיילים
תשובה אחת
חנות בגדים
ומורה בבית ספר
B
Barca-girl❤
באותו הנושא:
על איזה הושא הרצתן ביום המאה?
איזה נושאים נתנו להם להרצות ביום המאה?
מישהי פה יכולה להסביר לי את התוצאות שלי ביום המאה? נגיד הסימולציה שעושים על איזה דבר היא מעידה?
יש פה בנות שהיו ביו המאה ויכולות להגיד לי מה היו הסימולציות שנתנו להן? בנוסף, יש פה כאלה שהחליטו לא לעשות אחת מהמשימות?
ביום המאה, בחלק של השיתוף פעולה על איזה אוכלוסייה נזקקת החלטתן לדבר?
על מה אני יכולה להרצות ביום המאה איזה פעילות אני יכולה לעשות לבנות בקבוצה שלי?
מה בדיוק עושים ביום המאה? איזה פעולות?
איזה הפעלה עשיתן ביום המאה? תנו רעיונות
איך להיות טובה ביום המאה? למה לצפות בסימולציות? ואיך לא להילחץ?
להכניס נתונים לסימולציה בתוכנת אקסל - מחפש תוכנה שעושה סימולציה לנתונים שאני מכניס בקורס משחק מנהלים.
איזה ציונים ביום המאה צריך כדי להיות לוחמת?