5 תשובות
שואל השאלה:
כן, באפליקציית hopon
אנונימי
לא מכיר, אני משתמש ב- רב-קו אונליין
באפליקציה?
שואל השאלה:
אני מדבר על הגמיש, זו לא הבעיה
אנונימי
אי אפשר להטעין חופשי חודשי באמצע חודש, אתה צריך להטעין "גמיש 30" שזה בעצם חופשי חודשי שמתחיל מתי שאתה רוצה ונגמר אחרי 30 יום.
באותו הנושא: