6 תשובות
כן זה היה התפקיד העיקרי,אבל חלק יצאו לעבוד.
נכון בגלל שהגברים יצאו לחזית, והנשים היו צריכות לדאוג לקריירה, ומאז שזה נחשף בפניהן, הן לא חזרו כבר לעקרות בית
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
כן, ובמהלך המלחמה התרחש שינוי משמעותי במעמד האישה
שואל השאלה:
כאילו עקרת בית?
כאילו עקרת בית?
מטבח נראה לי
באותו הנושא: