6 תשובות
שואל השאלה:
וכן אבל כמעט כולם מגעילים וצבועים וכל מה שמעניין אותם זה בנות כוסיות ומקובלות ואני בת 14 בכיתה ח אז תביני...
אנונימית
אני מבינה אני מציעה שתדברי איתה
שואל השאלה:
גם אני שונאת להשתמש בזה , ותאמת שלא יודעת ותודה (:
אנונימית
תקשיבי,קודם כל תמיד שאת מרגישה כזה עצובה תחשבי שאת יכולה תמיד לבחור או להיות עצוסה או להיות שמחה
את כיוהל לשקוע במחשבות של למה?ואיך?
ומה עשיתי לא בסדר?
אש תעזבי את זה בצד שימי לך שירים שמחים
ויש בכיתה שלך גם בנים?
תזכרי דבר כזה, כל אחד וההגדרה שלו למילה "כוסית"(שונא להשתמש בה אבל אם כבר השתמשת...). אולי חלקם דווקא כן בעניין שלך(:
אני יודע שזה קשה אבל ילדה כזאת לא צריכה להיות חברה הכי טובה שלך אין בעיה שתהיי חברה שלך אבל תשמרי מרחק כי זה צבוע כזה זה כאלו שמתרחקים מאנשים רק כדי להראות יותר טוב בפני חברה מקובלת עוד שנה הילדה תתבגר אבל לבנתיים את יכולה להיות חברה שלה אבל לא הכי טובה
אנונימי