3 תשובות
את לא תהיי לבד.. יהיו לכם ילדים שיחזקו ויהודדו אותך..
תחיי את החיים שלך אל תחשבי על זה עדיף להיות עם מישהו שימות מאשר לא להיות בכלל
זה כמו להגיד, אני פוחדת להיוולד כי אני יודעת שבסוף אמות,
או אני פוחדת ללכת לעבוד כי אני יודעת שבסוף אמות,
לכל דבר בחיים יש סוף, זה ידוע, שום דבר לא נמשך לנצח,
אבל זה עדיין לא אומר שאת לא צריכה לחיות את החיים שלך.
תתאהבי, תעשי מה שבא לך בזמן שלך, אבל אל תפחדי לחיות.
או אני פוחדת ללכת לעבוד כי אני יודעת שבסוף אמות,
לכל דבר בחיים יש סוף, זה ידוע, שום דבר לא נמשך לנצח,
אבל זה עדיין לא אומר שאת לא צריכה לחיות את החיים שלך.
תתאהבי, תעשי מה שבא לך בזמן שלך, אבל אל תפחדי לחיות.
באותו הנושא: