7 תשובות
אולי יש לך באג
אתה כן
תרענן
אולי אם אתה אנונימי
כנראה עבר יותר מ15 דקות?
(לא בטוח שזה 15 דקות, אבל יש זמן שאחריו אי אפשר לערוך תשובה)
(לא בטוח שזה 15 דקות, אבל יש זמן שאחריו אי אפשר לערוך תשובה)
הצלחתי לעשות את זה לפני דקה
שואל השאלה:
אהה נכוןן
שכחתי מזה לול (התשובה שקיבלה פרח)
אהה נכוןן
שכחתי מזה לול (התשובה שקיבלה פרח)
אנונימי
באותו הנושא: