8 תשובות
כן
אני עם שתי אחיות.בחדר
כן אבל קניתי אטמי אוזניים אז הכל בסדר
Nee
כן.. זה בלתי נסבל
עזבי את זה, אני יכולה לקום בבוקר ולגלות שאין לי דלת לחדר כי אח שלי הקטן החליט שהיא מעצבנת אותו במהלך הלילה ;)
לא, תאמת...אני מעירה את כולם בבית שלי
אני ישן עם אוזניות שחוסמות סאונד טאנק לא יעיר אותי בבוקר
אני בול אותו דבר כמו זאתי שמעליי.