4 תשובות
me to
שואל השאלה:
מבאס:(
אנונימית
כן. אבל זו רק אפשרות.
דרך אגב, לא לגמרי הבנתי מה זה בדיוק אומר "דואגת" ו"דואג לי". לא הבנתי מה זה אומר במעשים.
אולי הם לא אוהבים אותך כמו שאת אוהבת אותם.