12 תשובות
תלוי את הכוח סבל..
בכללי די כואב
לי זה כאב
אנונימית
עשיתי עם אקדח ולא כאב לי
לא
ואל תעשי עם אקדח, רק מחט
די כואב, אבל עובר אחרי כמה שניות
כואב, אבל שווה את זה.
שואל השאלה:
נזם
לי לא כל כך כאב... 4 מתוך 10.
ואני עוד עשיתי במחט, שאמורה להיות יותר כואבת, אז אני מניחה שעם אקדח בקושי מרגישים.
לי בכלל לא כאב ועשיתי עם אקדח
תלוי איזה
לדעתי עגילים בכללי זה כאב סביל
אף קצת יותר רגיל אבל בקטנה
זה יפה
תלוי מה הרמת סבל שלך. לי אישית לא כאב כלכך כי עשוי באקדח (טעות חיי)
אבל יש כאלה שממש כואב להם