6 תשובות
זה לא רק אצלך בבית ספר. זה בהמון מקומות ככה. הם חושבים שהם מגניבים
כי זה ילדים הם לא באמת מקללים במטרה לפגוע זה פשוט חלק מהשפה
אולי כי הם התרגלו לשמוע קללות, ובגלל זה הן לא מרגישות להם מאוד גסות, ומשהו שאסור להגיד
שואל השאלה:
כמעט נכון , יש מעט אצלי שלא מקללים בכלל
כמעט נכון , יש מעט אצלי שלא מקללים בכלל
בכל ביהס תלמידים מקללים
שואל השאלה:
זאת שאלה שאני ניסיתי לפתור אותה
זאת שאלה שאני ניסיתי לפתור אותה
באותו הנושא: