2 תשובות
להכניס עניין, לשאול שאלות חדות, לשלוח תמונות, להתחיל הודעות ב"לא תאמין מה קרה לי עכשיו" ולא ב"חחח מה קורה". להשתמש ביותר אמוג'ים, לאתגר אחד את השני. להיכנס למוד אנרגטי בעצמך
אם דיברתם על נושאי שיחה משותפים
זה אמור לזרום משם כזה
זה אמור לזרום משם כזה
באותו הנושא: