12 תשובות
כן, זה טעים
יאמיי
זה בדיוק מה שאני אוכל כרגע
שואל השאלה:
יאא אני אכלתי לפני שעתיים
יאא אני אכלתי לפני שעתיים
כן
חחח רק כי הכרחת אותי(:
חחח רק כי הכרחת אותי(:
כן
שמעתי מלא שאוכלים את זה אבל אני פחדנית מדי בשביל לטעום
שואל השאלה:
^ טיטעמי זה ממש ממש טעים
^ טיטעמי זה ממש ממש טעים
איך מכינים
כאילו פשוט שוברים מצה או?
כאילו פשוט שוברים מצה או?
כן, חביתה עם מצה מעורבב ביחד, הרגע אני אוכלת את זה :)
שואל השאלה:
נכון שוברים מצה שמים קצת ושוברים ביצים כמה שרוצים לפי כמה המצות ששוברים ואחרזה מתגנים עם שמן בתיאבון
נכון שוברים מצה שמים קצת ושוברים ביצים כמה שרוצים לפי כמה המצות ששוברים ואחרזה מתגנים עם שמן בתיאבון
באותו הנושא: