4 תשובות
ברשמקול
שואל השאלה:
לא היה לי אפליקציה עשיתי שם גיבוי והיא פתאום נדפקה אז איפה אני מוצאת את ההקלטות
לא היה לי אפליקציה עשיתי שם גיבוי והיא פתאום נדפקה אז איפה אני מוצאת את ההקלטות
אנונימית
אוי ווי אין לי מושג.. סוריי
מצאת בסוף?
אנונימית
באותו הנושא: