16 תשובות
ג'יני, lg
זרקתי את הטלפון על המחשב (גלאקסי) ושברתי גם את הטלפון וגם את המחשב...
כן
שיומי 4x
שואל השאלה:
אומייגד זה יקר . שנשבר אייפון x. מקווה שתקנתם .
שואל השאלה:
גם המחשב וגם הטלפון נשבר לגמרי?
כן... עכשיו אני עם אייפון 8
נשבר נשבר? לא קרה לי, היו לי רק סדקים
galaxy s6 לפני שנה בערך
עד עכשיו אני לא בטוח איך זה קרה.. פשוט הוצאתי אותו מהכיס ופתאום ראיתי שכל המסך מרוסק.. יש מצב שכמה זמן לפני כן זה נפל ולא שמתי לב שזה נשבר
כן, אני שברתי גלקסי וlg, זרקתי אותם על הרצפה, סתם הייתי עצבנית והתחשק לי לשבור משהו.
xiaomi note 6 pro
אנונימית
גלקסי 7, הוא נפל לי לכביש ונדרס
נשבר לו המסך הפנימי, תיקנתי אותו
אל ג'י
נשברו לי כמה
גלאקסי s4 שברתי אותו מעצבים
היה לי אייפון לא זוכר אם זה היה 6 פלוס או ה7 פלוס נפל לי בקניון והתנפץ
והאייפון 7 זרקתי אותו חח כי רבתי עם האקסית
ברור שנשבר
אייפון x
אייפון איקס בצבע אדום
לא, אפילו לא סדקים ( רק במגן זכוכית)
אנונימית