6 תשובות
וואי זה עצוב שומעת שירים שיעזרו לך להתמודד ונזכרת ברגעים הטובים איתה
אי אפשר, צריך לחשוב על דברים אחרים.
היה לי גם מאד קשה עם המוות של הכלבה שלי והחתולה שלי, זה צלקת ברור, אבל מתגברים ונזכרים שהיא סמקום טוב יותר.
תרגישי טוב גם את, אני יודעת שזה קשה
היה לי גם מאד קשה עם המוות של הכלבה שלי והחתולה שלי, זה צלקת ברור, אבל מתגברים ונזכרים שהיא סמקום טוב יותר.
תרגישי טוב גם את, אני יודעת שזה קשה
שואל השאלה:
הקטע הוא שהם מזלזלים בזה
הקטע הוא שהם מזלזלים בזה
מי מזלזל
את אהבת אותה אז מה אם היא חיה מה אין להם רגשות הם לא נחשבים חיים
הכלבה שלי הייתה החיים שלי במשך 15 שנה. אני באמת יכולה לומר בלב שלם שהייתי אמא, אמא ילדה. אהבתי אותה ככ והייתי מוכנה לעשות הכל כדי שלא תרגיש לבד, שתאכל אוכל טוב, דאגתי לשיניים שלה, ואפילו הייתי רצה איתה אחרי חתולים.
הייתי יושבת איתה שעות(שעות!) על המדרגות בחוץ ופשוט מתאהבת בכל מה שהיא עבורי. המון אנשים שאלו אותי במהלך השנים מה אעשה כשהיא תמות, כי הייתה לי אובססיה אליה.. ועניתי שזה לא יקרה. כן, ככה הייתי עונה. ובאמת עד השבוע האחרון שלה, (18!) היא הייתה שמחה ומאושרת. והיא לא הייתה מגיעה לגיל הזה אם לא הייתי מתייחסת אליה כמו שהתייחסתי אליה, זה לא מספיק רק לשים אוכל ומים, הכוח באהבה ובתשומת לב. ואני זוכרת את כל האנשים שזלזלו בדיכאון שהייתי בו כשהיא נפטרה.. היא הייתה כל העולם שלי. ואף אחד לא הבין..
אני אוהבת להזכר בה ובכיף שהיינו עושות, איך אהבתי לאהוב אותה. בהתחלה כאב לי להזכר בה, אבל עכשיו זה נעים ואני שמחה להזכר בזכרונות הטובים שלנו.
היא תמיד תהיה בליבך, וחלק ממך. תחשבי איזה מזל שהיה לכן אחת את השניה, ושגם אף אחד אחר בעולם לא היה אוהב אותה כמוך!
הייתי יושבת איתה שעות(שעות!) על המדרגות בחוץ ופשוט מתאהבת בכל מה שהיא עבורי. המון אנשים שאלו אותי במהלך השנים מה אעשה כשהיא תמות, כי הייתה לי אובססיה אליה.. ועניתי שזה לא יקרה. כן, ככה הייתי עונה. ובאמת עד השבוע האחרון שלה, (18!) היא הייתה שמחה ומאושרת. והיא לא הייתה מגיעה לגיל הזה אם לא הייתי מתייחסת אליה כמו שהתייחסתי אליה, זה לא מספיק רק לשים אוכל ומים, הכוח באהבה ובתשומת לב. ואני זוכרת את כל האנשים שזלזלו בדיכאון שהייתי בו כשהיא נפטרה.. היא הייתה כל העולם שלי. ואף אחד לא הבין..
אני אוהבת להזכר בה ובכיף שהיינו עושות, איך אהבתי לאהוב אותה. בהתחלה כאב לי להזכר בה, אבל עכשיו זה נעים ואני שמחה להזכר בזכרונות הטובים שלנו.
היא תמיד תהיה בליבך, וחלק ממך. תחשבי איזה מזל שהיה לכן אחת את השניה, ושגם אף אחד אחר בעולם לא היה אוהב אותה כמוך!