אז ככה, זה סיפור ארוך אבל אשמח אם תקראו ותגידו לי מה אתם חושבים
טוב אז ככה,אני בכיתה י בת 16 ונדלקתי על חבר של אחי שהוא בכיתה יב'.. ככה שדי מסובך שנהיה ביחד וגם יש לו חברה , אבל אני מרגישה שגם הוא סוג של דלוק עליי , אני רואה בבית הספר את המבטים,את העיניים .. וזה די מוזר הרי יש לו חברה כבר שנתיים ואני לא יודעת מה לחשוב ,כי אתם מכירים את הרגע המביך הזה שאת מסתכלת על מישהו ובדיוק הוא מסתכל עלייך אז זה קורה לנו תמיד.!! בקיצור פעם הוא שלח לי עוקב באינסטגרם ואישרתי ועקבתי בחזרה ,ואחרי חודש בערך הורדתי לו עוקב כי היה לי קצת קשה לראות איך הוא תמיד עם חברה שלו,וכל התמונות שלהם ביחד בסטורי אז העדפתי להוריד,והוא הוריד בחזרה. עכשיו עבר איזה חודש וחצי בערך והוא שלח לי עוקב שוב זה יכול להגיד משהו?? מה אתם חושבים? למה הוא שלח שוב עוקב?
22 באפריל 2019, 19:34
תשובה אחת
הוא בטח חושב שאת יפה אבל לא מעבר ,את צריכה להבין את זה שיש לו חברה :)