11 תשובות
למה שיהיו חברה נורמליים באתרים של נערים?
מישהו לריב איתו
תכנסי לאומגל על אנגלית ופשוט תכתבי בהאשטגס שמות של פאנדומים ככה יוצאים נורמלים
שואל השאלה:
אממ
אבל מישו לריב איתו אין אנשים!!
אממ
אבל מישו לריב איתו אין אנשים!!
שואל השאלה:
אני רוצה בעברית...
עאעאעא
אני רוצה בעברית...
עאעאעא
יאו שהייתי כזה בת 12 נכסתי לאומיגאל זה לא נגמר בטוב חחח
גם אני מחפשתת
סטיפס
אנונימית
עיר הספרים
חח סתם.
חח סתם.
אנונימית
אינסטגרם
אנונימית
צ'אט טוטאל?
מישהו לריב איתו?
האמת שאלוא תרים לא מאוד מוצלחים אבל אתה יכול לנסות, דומים לאומגל.ת
מישהו לריב איתו?
האמת שאלוא תרים לא מאוד מוצלחים אבל אתה יכול לנסות, דומים לאומגל.ת
אנונימי
באותו הנושא: