2 תשובות
חח גם לי יש פחד קהל ואיכשהו אני כל שנה משתתפת בטקסים.
מה שאני עושה זה לזכור שהקהל הם כמוני ורוצים סך הכל שאני אצליח, הם לא שם כדי להביך או להכשיל
את פשוט צריכה להרצות מול האנשים, בלי פחד, וגפ אם יהיה לא נורא, זה ישתפר עם הזמן.
תתאמני מול חברים קרובים.
תראי ביטחון שאת מרצה מבלי לגמגם תהיי הכי טובה שאת יכולה ותראי שזה באמת שטויות.

ואני אומרת לך את זה בתור אחת שפחדה לדבר מול קהל והיום מרצה בלי סוף ונהנת מזה