התחברות
הרשמה
מה היית שואל מישהו מהגטו?
23 באפריל 2019, 16:03
יהודים
יום השואה
תשובה אחת
לא שואל כלום. מבריח אותו
אנונימי
באותו הנושא:
למה היהודים פשוט לא ברחו מהגטו לפני שחיסלו אותם נאצים?
איך ילדים יהודיים ברחו מהגטו?
לו היית לך משאלת אחת בלבד, מה היית מבקש/ת?
מישהו כתב " הייתי עושה אותך" אני כתבתי " אם היית נייר היית מנגבת בך " קטלתי?
איזו מתנה היית רוצה לקבל לו היית יכול/ה לקבל כל דבר?
אם היית חיה, איזה חיה היית ולמה? זרמו (;
אם היית יכול/ה לקבל תכונה אחת לעצמך מה היית מבקש/ת ?
אם היית יכול/ה, היית גרה בדובאי? ולמה?
איך כותבים הייתה או היית נגיד היית/ה מת
מה הקטע של אלה שאומרים אם היית רזה היית יפה רצח
אפשר קטילה ל"אם היית שמה מגנטים היית מושכת"..?