7 תשובות
יש שם המון דברים שאין בערים אחרות, אני חושבת שאת רגילה ובגלל זה את לא שמה לב.
שואל השאלה:
יש לך דוגמאות?
יש לך דוגמאות?
אנונימית
העובדה שתל אביב היא עיר מרכזית ולא בטוח שמה שיש בתל אביב יש בערים אחרות, בגלל שהיא עיר נורא תיירותית יש שם המון אטרקציות.
יש המון מסעדות וחיים,יש גיוון באנשים וכל מיני אנשים מיוחדים ובכללי יש המון לעשות שם
אולי כי את גרה אז את רגילה וזה לא נראה לך מיוחד
אולי כי את גרה אז את רגילה וזה לא נראה לך מיוחד
יש וייב טוב.. אנשים נאים, מזג אוויר טוב, הרבה מקומות בילוי, ים, חנויות שאין בהרבה מקומות..
ים, מלא מפורסמים, קניון עזריאלי המפורסם, בתי מלון, מוזאונים, ומלא אטרקציות לילדים.. ובכללי לעיר תל אביב יש המון היסטוריה
אנונימית
עיר שחיה 24/7
חוף הים היפה שמושך רבים
עיר מאוד מתוירת
עיר שמציעה המון דברים
אף פעם לא משעמם בה
עיר מאוד תוססת, צעירה,חצופה ומגניבה
עיר שבתחילת השבוע ביום שני יש ברים שמפוצצים במבלים
***********************
שנות ה80 וה90 היו מאוד תוססות בה------------ אומר כ1 שמאוד אוהב נוסטלגיה!!
מועדונים למכביר
אופנה שהכתיבה את העניינים גם עם 'טופר העולם שייך לצעירים'
פגשו להקות כמו תיסלם במפגש מעריצים קטן
רחוב שינקין באו המון מוזיקאים
המון להקות קמו בה, וגם חבר'ה מהדרום שעברו ל ת"א וחיו את המוזיקה
ברחוב דיזינגוף בנות היו מתחילות עם בנים גם כמתיחות וגם על אמת
היה את הפאב המיתולוגי 'החצר האחורית' ועוד
להקות שהיו מופיעות ועוד הפתעות
********************
אישית אוהב מאוד לבלות ב-ת"א
לגור בה לא הייתי גר
(הייתה תקופה שגרתי שנתיים ב-ת"א)
חוף הים היפה שמושך רבים
עיר מאוד מתוירת
עיר שמציעה המון דברים
אף פעם לא משעמם בה
עיר מאוד תוססת, צעירה,חצופה ומגניבה
עיר שבתחילת השבוע ביום שני יש ברים שמפוצצים במבלים
***********************
שנות ה80 וה90 היו מאוד תוססות בה------------ אומר כ1 שמאוד אוהב נוסטלגיה!!
מועדונים למכביר
אופנה שהכתיבה את העניינים גם עם 'טופר העולם שייך לצעירים'
פגשו להקות כמו תיסלם במפגש מעריצים קטן
רחוב שינקין באו המון מוזיקאים
המון להקות קמו בה, וגם חבר'ה מהדרום שעברו ל ת"א וחיו את המוזיקה
ברחוב דיזינגוף בנות היו מתחילות עם בנים גם כמתיחות וגם על אמת
היה את הפאב המיתולוגי 'החצר האחורית' ועוד
להקות שהיו מופיעות ועוד הפתעות
********************
אישית אוהב מאוד לבלות ב-ת"א
לגור בה לא הייתי גר
(הייתה תקופה שגרתי שנתיים ב-ת"א)
באותו הנושא: