14 תשובות
אמרו מלא מעדיפה לא להתיחס
עדיף שלא להגיד את זה כאן מהסיבה שזה יראה שטותי למדי ולא פוגע בשיט.
אמרו לי המון דברים... משתדלת שלא להתייחס בכללי אני כן נפגעת מזה
שאני אכזבה
(נראהלי לפחות שזה)
(נראהלי לפחות שזה)
שואל השאלה:
^^^ כל אחד והדברים שפוגעים בו אין דבר כזה שטותי.
^^^ כל אחד והדברים שפוגעים בו אין דבר כזה שטותי.
נכה
"אתה לא יכול להתנדב, כי אין לך מה לתת"
אני לא אוהב אותך
אנונימית
לפחות אחותך יפה אצלכם במשפחה
אנונימית
אמא שלי אמרה לי
קללות, אני ארביץ לך אני אחנוק אותך איומים
כמובן שהיא לא באמת עושה/תעשה את זה זה רק בדיבור אבל עדיין הכי פוגע בעולם
קללות, אני ארביץ לך אני אחנוק אותך איומים
כמובן שהיא לא באמת עושה/תעשה את זה זה רק בדיבור אבל עדיין הכי פוגע בעולם
אנונימית
עם הזמן הבגרות שלך מדרדרת , נהיית תינוקת
"יש לך השפעה רעה על אחרים"
מה שלא נכון בשיט..
מה שלא נכון בשיט..
זה לא אמרו אבל כתבו על הקיר של הכיתה (2 חברות שהיו ממש טובות שלי ושהייתי אמורה להיפגש עם אחת באותו היום) *השם שלי* זונה.
אם היו אומרים לי את זה בפנים לא היה לי אכפת אבל עצם זה שהם חשבו דווקא עליי שהם כתבו את זה... ועוד בנות שהחשבתי בתור חברות שלי
אם היו אומרים לי את זה בפנים לא היה לי אכפת אבל עצם זה שהם חשבו דווקא עליי שהם כתבו את זה... ועוד בנות שהחשבתי בתור חברות שלי
שואל השאלה:
^ והתרחקת מהם לאחר שהם פגעו בך?
^ והתרחקת מהם לאחר שהם פגעו בך?
באותו הנושא: