2 תשובות
לא
דיכאון זה לא לפעמים
וזה לא תלוי באנשים אחרים
דיכאון זה לא לפעמים
וזה לא תלוי באנשים אחרים
תמיד פה אם את צריכה.. אפילו בחיים האמיתיים אם את צריכה משהו בואי פרטי
באותו הנושא: