14 תשובות
סמסוג זה גלאקסי
גלאקסי
סמסונג
סליחה הכוונה , סמסונג גלאקסי
ועלאק אתם קובעים, מי אנחנו בכלל חחח
אם את אומרת אז אייפון
אם את אומרת אז אייפון
גלקאסי.
ניסיתי את כולם, איתו הכי מסתדרת.
ניסיתי את כולם, איתו הכי מסתדרת.
גלאקסי
אייפון נו מה
סמסונג זה גלאקסי...
אז סמסונג..
אז סמסונג..
אייפון
אייפון לגמרי
שירותי במחיר
גלקסי במראה
ואייפון באיכות.
אני מעדיפה אייפון בלי קשר
גלקסי במראה
ואייפון באיכות.
אני מעדיפה אייפון בלי קשר
סמסונג
גלקסי
גלקסי
אייפון
באותו הנושא: