4 תשובות
אני נותנת לכולם כי העצה שלהם עזרה לי
אנונימיים לא מקבלים את הפרח? מה שמעס לא ידעתי את זה
כשאין לי למי עוד לתת אז כן
אבל בכללי לא כי זה בזבוז של פרח, הוא לא יגיע אליו בכל מקרה
אבל בכללי לא כי זה בזבוז של פרח, הוא לא יגיע אליו בכל מקרה
נתתי רק 5 פרחים בכל הזמן שלי בסטיפס, וזה היה למובחרים ביותר.
ולא הם לא היו אנונימיים.
ולא הם לא היו אנונימיים.
באותו הנושא: