התחברות
הרשמה
זה מוזר שאנחנו קוראים לסבתא שלנו 'בובע'?
24 באפריל 2019, 16:14
סבתא
יידיש
דעות גולשים
5 תשובות
לא
Skylight
לא
ש
שניצלית מתולתלת
לא, גם לי יש כינוי לסבתא שלי
B
Black widow, baby
לא.
l
luvv
לא
S
Scared to be lonely
באותו הנושא:
רק אני חושבת שזה בזבוז זמן מהחיים שלנו שאנחנו לומדים 12 שנים?..
איך קוראים לסבתא שלכם?
איך קוראים לסבתא שלכם מצד האמא?
סקר- איך קוראים לסבתא שלכם מצד אבא?
אזה מוזר זה לי קוראים סולטאן ולחברה שלי סאלי וכאילו אומרים לנו שהשמות שלנו מוזרים נכון? ..
איך קוראים לסבתא בזגורי אימפריה?
לא מפחיד אתכם שאנחנו בקושי יודעים משהו על העולם שלנו?
איך קוראים לסבתא שלכם?
איך קוראים לסבתא שלכם?
אתם חושבים שלמה שאנחנו בוחרים להתחפש יש משמעות מסוימת שמשקפת רצון חבוי בתוך הנפש שלנו?
עד כמה זה מוזר שאנחנו גרים בבית אני אחותי אמא שלי סבתא שלי ו3 דודים? בבית אחד ביחד!