6 תשובות
כן יהיה לך כיף
למה לא
שואל השאלה:
אבל פדיחות לבוא באמצע שהם אוכליפ
אבל פדיחות לבוא באמצע שהם אוכליפ
אנונימית
בקטנה לא נורא
חבר שלך שם, לא פאדיחה.
את תהיי איתו.
את תהיי איתו.
כן בטח שתלכי
אוכלים ,אז תאכלי איתם
אוכלים ,אז תאכלי איתם
באותו הנושא: