6 תשובות
כן יהיה לך כיף
למה לא
שואל השאלה:
אבל פדיחות לבוא באמצע שהם אוכליפ
אנונימית
בקטנה לא נורא
חבר שלך שם, לא פאדיחה.
את תהיי איתו.
כן בטח שתלכי
אוכלים ,אז תאכלי איתם
באותו הנושא: