17 תשובות
אומנות החרב אונליין
seven deadly sins
violet evergarden

אם אתה לא רוצה קרינג' אל תראה sword art
מץקפת הטיטנים ?
לא הייתי רואה אנימות מנטפליקס.. הם לא מעלים את הדברים הטובים באמת..
אנונימית
שואל השאלה:
אז איפה עוד?
רציתי לראות פעם את האנימה המפלצת הקטנה שלי ולא מצאתי בשום מקום
אנונימית
בנטפליקס ישראל יש אנימות גרועות. תראי מחברת המוות, בגדול יש אותה בנטפליקס פשוט לא הביאו את זה לישראל. יש בסדרות וורלד. באמת תסמכי עליי את לא תתחרטי, זאת הייתה האנימה הראשונה שלי והיא גרמה לי להמשיך לראות עוד אנימות. אבל אם את מחפשת משהו שהוא יותר מודרני ורלוונטי לתקופה של עכשיו יותר אז ממליצה על בננה פיש. אולי השם ישמע לך מוזר אבל האנימה הזאת יצירת מופת. (יש אותה באנימה ספין)
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
אני אישית לא מסכימה איתם. יש שמה אנימות מעולות, וגם הייתי ממליצה על חלק מהן גם לאנשים שנטפליקס היא לא הפלטפורמה העיקרית שלהם.
ואני ממליצה על:
בחזרה
ויולט אברגרדן
דווילמן קרייבייבי
האקדמיה למכשפות קטנות
השקר שלך באפריל
מאדוקה
פייט זירו
תראי באתרים אחרים,זה יותר עדיף יש יותר אופציות נראלי.
תראי בלייבלייד.
itazura na kiss
לא בנטפליקס
סגנון של רומנטי וקומדי בגילאי בית ספר
ממש חמוד
אנונימית
היא ביקשה לא קרינג'^
קרינג' הכוונה למוזר, לא? חחח
אנונימית
לא, קרינג' זה.. איך אני אסביר, משהו שמרוב שהוא נראה לך מטומטם וילדותי זה גורם לך לתחושה של אי נוחות. ניסיתי לראות את האנימה הזאת לפני כמה שבועות ונשברתי בדקה ה11, זה באמת יותר מדי קרינג' בשבילי. ולפי דעתי חוץ מזה מתחילים באנימה לא צריכים לראות רומנטיקה, האנימה הראשונה שצריך לראות זה משהו איכותי, עם עלילה, יותר מסתם סיפור אהבה. למרות שסיפור אהבה זה נחמד, אבל נחמד עוד יותר שיש גם עלילה אמיתית. (כמו בדגי בננה ובמחברת המוות)
זה עניין של סגנון
אני התחברתי לסוג הקומדיה רומנטית הרבה יותר מאשר לסגנונות אחרים
ששואלת השאלה תבדוק את התחומים ותחליט מה מתאים לה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה להתחיל את האנימות שאמרתם פה שיש בנטפליקס ואם הן לא טובות אני אקח בחשבון את זה שבנטפליקס הן פחות טובות ולא אפסול ישר אבל לא אכפת לי לראות קומדיה רומנטית דווקא
אנונימית
מגרש השדים הכחול