התחברות
הרשמה
אם יש לי בגרות בביולגיה ובמדעי המחדב יש לי יתרון בצבא או באוניברסיטה?
25 באפריל 2019, 16:02
לימודים אקדמיים
2 תשובות
כן
ס
סוגשלמלך
כן, כל היחידות שאת עושה מוסיפות בונוס באוניברסיטה
M
Moon123
באותו הנושא:
מה עדיף לי לעשות כיאלו יתרון נגיד באונירסיטה או בצבא בגרות בספרדית או בביולגיה??
מדעית הנדסית / ביולגיה כימיה/ מדעי המחשב פיזיקה
81 בביולגיה כיתה י. תדרגו מ1 עד 10
אני עולה לכיתה י ואני מרחיבה ביולגיה . זה קשה?אני סבבה במדעים כזה אבל הלחיצו אותי ואמרו שזה קשה ואני פוחדת
עזרה בביולגיה דחוף
מי ניגש ביום שני לבגרות במדעי המחשב 899381?
מה יותר קשה בגרות במתמטיקה 4 יח"ל או בגרות במדעי המחשב 5יח"ל?
אם אני נותן לתושב אילת לקנות לי מחשב נייח באילת ואז להביא לי זה אפשרי או דהןא חתום על המחדב לתמיד?
מישהו יכול להשיג לי/יש לו פתרון בגרות ביולוגיה מדעי לשנת 2008 מספר שאלון:043008
מה עדיף בגרות במדעי המחשב או כימיה?
עזרה דחוף יש לי מבחן מחר בביולגיה!