2 תשובות
אם היינו מפסידים היינו בשלטון אחר
תחשבי בהגיון..
תחשבי בהגיון..
שואל השאלה:
כן אבל לא כבשנו את כל ירושלים אז איך נצחנו?
(אני מדברת על מלחמת העצמאות לא ששת הימים)
כן אבל לא כבשנו את כל ירושלים אז איך נצחנו?
(אני מדברת על מלחמת העצמאות לא ששת הימים)
אנונימית
באותו הנושא: