8 תשובות
הנני טבעוני ואני אוהב את זה
שהם לא רוצים לפגוע בחי ( חיות וזה)
בסוף הם גם מכחידים חיות, אוכלים להם את האוכל...
אני כזאת חחח ואני חושבת שזה אחלה
gentle shark
לפחות שלא יעברו התעללות בתעשיית הבשר, הביצים, החלב והדבש. והאמת שעצם קיום התעשיות האלה די מכחיד את בני האדם, ואת כדור הארץ, כי מבזבזים שטחים עצומים על גידול אוכל לחיות ומלא משאבים מהתעשייה שבני אדם אמורים לקבל, וזה מוביל למחסורים עצומים במזון ובמשאבים בעולם.
לפחות שלא יעברו התעללות בתעשיית הבשר, הביצים, החלב והדבש. והאמת שעצם קיום התעשיות האלה די מכחיד את בני האדם, ואת כדור הארץ, כי מבזבזים שטחים עצומים על גידול אוכל לחיות ומלא משאבים מהתעשייה שבני אדם אמורים לקבל, וזה מוביל למחסורים עצומים במזון ובמשאבים בעולם.
כלום, שכל אחד יעשה מה שטוב לו
אין מה לחשוב
אחלה אנשים.
אנשים טובים
אנשים טובים
באותו הנושא: